array(6) { ["headers"]=> object(WpOrg\Requests\Utility\CaseInsensitiveDictionary)#159888 (1) { ["data":protected]=> array(4) { ["date"]=> string(29) "Sat, 07 Jun 2025 16:57:49 GMT" ["server"]=> string(39) "Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2" ["content-length"]=> string(3) "196" ["content-type"]=> string(29) "text/html; charset=iso-8859-1" } } ["body"]=> string(196) "
Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["response"]=> array(2) { ["code"]=> int(404) ["message"]=> string(9) "Not Found" } ["cookies"]=> array(0) { } ["filename"]=> NULL ["http_response"]=> object(WP_HTTP_Requests_Response)#159992 (5) { ["data"]=> NULL ["headers"]=> NULL ["status"]=> NULL ["response":protected]=> object(WpOrg\Requests\Response)#159897 (10) { ["body"]=> string(196) "Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["raw"]=> string(393) "HTTP/1.1 404 Not Found Date: Sat, 07 Jun 2025 16:57:49 GMT Server: Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2 Content-Length: 196 Connection: close Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["headers"]=> object(WpOrg\Requests\Response\Headers)#159931 (1) { ["data":protected]=> array(4) { ["date"]=> array(1) { [0]=> string(29) "Sat, 07 Jun 2025 16:57:49 GMT" } ["server"]=> array(1) { [0]=> string(39) "Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2" } ["content-length"]=> array(1) { [0]=> string(3) "196" } ["content-type"]=> array(1) { [0]=> string(29) "text/html; charset=iso-8859-1" } } } ["status_code"]=> int(404) ["protocol_version"]=> float(1.1) ["success"]=> bool(false) ["redirects"]=> int(0) ["url"]=> string(157) "https://cdn-test.innowacjespoleczne.pl/app/public/images/innovations/27365/never-stop-learning-3653430_1920-5a9f003f-41fa-4744-a636-f963a97297e4-original.jpg" ["history"]=> array(0) { } ["cookies"]=> object(WpOrg\Requests\Cookie\Jar)#159887 (1) { ["cookies":protected]=> array(0) { } } } ["filename":protected]=> NULL } }Wstecz Wirtualny Nauczyciel

Kategorie
O innowacji
Wirtualny Nauczyciel to nowoczesna platforma do zaawansowanych symulacji, która wykorzystuje technologię wirtualnej rzeczywistości (VR). Platforma przeznaczona jest do szybkiego, łatwego i samodzielnego poznawania oraz przyswajania technicznej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Stanowi ona alternatywę dla tradycyjnych metod szkolenia – długich i męczących kursów teoretycznych. Zastosowanie technik wirtualnych może również zastąpić konieczność angażowania wykwalifikowanej kadry szkoleniowej dla małych grup kursantów. W ośrodkach szkoleniowych zazwyczaj generuje to stałe i wysokie koszty, które nie są rekompensowane w sytuacji, gdy w szkoleniach bierze udział mała liczba kursantów. Praca z aplikacją dzieli się na 3 etapy:
lekcje teoretyczne – atrakcyjna wizualnie i interaktywna forma szkolenia, treści ilustrowane są animacjami 3D;
ćwiczenia praktyczne – bezpieczna nauka umiejętności praktycznych, trening bez ryzyka;
egzamin.
Osoby, które wchodzą na rynek pracy i chcą zdobyć kwalifikacje;
osoby, które już są obecne na rynku pracy i chcą podnieść swoje kwalifikacje;
ośrodki szkoleniowe, którym zależy na podniesieniu innowacyjności w obszarze edukacji.
Firmy i ośrodki prowadzące szkolenia umiejętności technicznych;
publiczne i prywatne szkoły zawodowe;
uczelnie wyższe o technicznym profilu;
osoby prywatne, które chcą się dokształcić w dziedzinach technicznych.
Platforma rzeczywistości wirtualnej (aplikacja na system Windows z hełmem Oculus Rift lub HTC Vive oraz na urządzenia z systemem Android na platformie Google VR);
baza wiedzy – sformalizowany cyfrowy zapis procedury szkoleniowej. Zapis został zestandaryzowany w celu łatwiejszego dodawania kolejnych procedur szkoleniowych;
opis działania modelu innowacji.
Pojawiła się alternatywa dla tradycyjnych metod szkolenia. Wyniki egzaminu są lepsze niż w przypadku standardowych kursów, potwierdzone testami prototypu na osobach z różnych grup wiekowych.
Jak wdrożyć innowację?
Osoba, która chce podnieść swoje kompetencje i potrafi obsługiwać system Windows i/lub system Android.
Platforma rzeczywistości wirtualnej (aplikacja na system Windows z hełmem Oculus Rift lub HTC Vive oraz na urządzenia z systemem Android na platformie Google VR).
Kto za tym stoi?
Filip Górski:
Telefon: 61 665 27 08;
E-mail: [email protected].
Paweł Buń:
Telefon: 61 665 27 08;
E-mail: [email protected].
Przemysław Zawadzki:
Telefon: 61 665 27 39;
E-mail: [email protected].