array(6) { ["headers"]=> object(WpOrg\Requests\Utility\CaseInsensitiveDictionary)#159881 (1) { ["data":protected]=> array(4) { ["date"]=> string(29) "Fri, 06 Jun 2025 19:34:56 GMT" ["server"]=> string(39) "Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2" ["content-length"]=> string(3) "196" ["content-type"]=> string(29) "text/html; charset=iso-8859-1" } } ["body"]=> string(196) "
Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["response"]=> array(2) { ["code"]=> int(404) ["message"]=> string(9) "Not Found" } ["cookies"]=> array(0) { } ["filename"]=> NULL ["http_response"]=> object(WP_HTTP_Requests_Response)#159985 (5) { ["data"]=> NULL ["headers"]=> NULL ["status"]=> NULL ["response":protected]=> object(WpOrg\Requests\Response)#159890 (10) { ["body"]=> string(196) "Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["raw"]=> string(393) "HTTP/1.1 404 Not Found Date: Fri, 06 Jun 2025 19:34:56 GMT Server: Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2 Content-Length: 196 Connection: close Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["headers"]=> object(WpOrg\Requests\Response\Headers)#159924 (1) { ["data":protected]=> array(4) { ["date"]=> array(1) { [0]=> string(29) "Fri, 06 Jun 2025 19:34:56 GMT" } ["server"]=> array(1) { [0]=> string(39) "Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2" } ["content-length"]=> array(1) { [0]=> string(3) "196" } ["content-type"]=> array(1) { [0]=> string(29) "text/html; charset=iso-8859-1" } } } ["status_code"]=> int(404) ["protocol_version"]=> float(1.1) ["success"]=> bool(false) ["redirects"]=> int(0) ["url"]=> string(143) "https://cdn-test.innowacjespoleczne.pl/app/public/images/innovations/27387/woman-6018388_1920-1d16865c-88d4-43a9-8875-7cb97b9bdfc1-original.jpg" ["history"]=> array(0) { } ["cookies"]=> object(WpOrg\Requests\Cookie\Jar)#159880 (1) { ["cookies":protected]=> array(0) { } } } ["filename":protected]=> NULL } }Wstecz Solve the case

Kategorie
O innowacji
Badania wykazują, że większość pracodawców ocenia dobrze poziom przygotowania merytorycznego absolwentów do podjęcia pracy, jednakże wskazują oni na niewystarczające przygotowanie studentów w zakresie kompetencji interpersonalnych i społecznych, niezbędnych do poruszania się po rynku pracy oraz kluczowych w zawodach medycznych związanych z obsługą pacjenta. Tymczasem program studiów oraz standardowych praktyk studenckich, realizowanych często w izolowanym lub zamkniętym, homogenicznym środowisku nie daje szansy doświadczania realnych wyzwań zawodowych.
Innowacja daje szansę studentom ćwiczyć kompetencje społeczne w kontekście konkretnych wyzwań zawodowych i merytorycznych poprzez stworzenie symulowanych warunków środowiska pracy. Specjalnie zaprojektowane przez specjalistów zadania, rozwiązywane w logice gry "escape the room", zmuszają studentów do stosowania, ćwiczenia i rozwijania kompetencji związanych z pracą zespołową, kreatywnością, analitycznym myśleniem czy radzeniem sobie ze stresem, co jest kluczowym wyposażeniem dobrego lekarza pierwszego kontaktu, diagnosty czy chirurga. Celem modelu jest więc intensyfikacja praktyki i treningu kompetencji miękkich w zawodach medycznych poprzez ćwiczenia praktyczne realizowane zespołowo.
Studenci i absolwenci uczelni medycznych na kierunku lekarskim.
Uczelnie medyczne;
biura karier;
szpitale.
Model solve the case, w tym m.in. raport z przebiegu testu będący analizą danych ilościowych i jakościowych oraz rekomendacje wdrożeniowe.
Opis produktu wraz z następującymi opracowaniami:
Program szkolenia z zakresu kompetencji miekkich dla studentów kierunku lekarskiego;
symulacyjna gra medyczna oparta na zagadkach medycznych, zawierająca opracowane studia przypadków;
wzór dokumentów: listy obecności, regulamin uczestnictwa.
Jak wdrożyć innowację?
Trenerzy kompetencji miękkich;
osoba obsługująca przestrzeń symulacji medycznej “escape the room”.
Na wdrożenie innowacji składają się m.in. koszty związane z opracowaniem zadań i ćwiczeń "escape the room" oraz ewentualny koszt organizacji gier lub wyposażenia pomieszczenia niezbędnego do przeprowadzenia zadań;
koszt opracowania medycznej gry symulacyjnej szacowany jest na około 12 000 zł, przy czym nie musi być on ponoszony w sytuacji, gdy użytkownik innowacji korzysta z już wypracowanego rozwiązania (możliwe jest rozszerzenie modelu na inne kierunki studiów w ramach działalności edukacyjnej non-profit);
dodatkowym kosztem są szkolenia z kompetencji miękkich oraz umiejętności interpersonalnych dla studentów przygotowywanych do udziału w grze symulacyjnej, który szacowany jest na około 3 000 zł dla grupy piętnastoosobowej w ramach trzech dni szkolenia.
Kto za tym stoi?
Telefon: 32 208 36 00
Adres korespondencyjny: ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Pliki do pobrania
- Opis modelu innowacji
- Program szkoleń z kompetencji miękkich
- Scenariusz symulacyjnej gry medycznej
- Regulamin uczestnictwa
- Studium przypadku – intensywna terapia
- Studium przypadku – nowotwór
- Studium przypadku – program WHO
- Studium przypadku – psycholog
- Studium przypadku – rzecznik praw
- Studium przypadku – trudny pacjent