array(6) { ["headers"]=> object(WpOrg\Requests\Utility\CaseInsensitiveDictionary)#159884 (1) { ["data":protected]=> array(4) { ["date"]=> string(29) "Fri, 06 Jun 2025 04:49:19 GMT" ["server"]=> string(39) "Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2" ["content-length"]=> string(3) "196" ["content-type"]=> string(29) "text/html; charset=iso-8859-1" } } ["body"]=> string(196) "
Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["response"]=> array(2) { ["code"]=> int(404) ["message"]=> string(9) "Not Found" } ["cookies"]=> array(0) { } ["filename"]=> NULL ["http_response"]=> object(WP_HTTP_Requests_Response)#159988 (5) { ["data"]=> NULL ["headers"]=> NULL ["status"]=> NULL ["response":protected]=> object(WpOrg\Requests\Response)#159893 (10) { ["body"]=> string(196) "Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["raw"]=> string(393) "HTTP/1.1 404 Not Found Date: Fri, 06 Jun 2025 04:49:19 GMT Server: Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2 Content-Length: 196 Connection: close Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["headers"]=> object(WpOrg\Requests\Response\Headers)#159927 (1) { ["data":protected]=> array(4) { ["date"]=> array(1) { [0]=> string(29) "Fri, 06 Jun 2025 04:49:19 GMT" } ["server"]=> array(1) { [0]=> string(39) "Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2" } ["content-length"]=> array(1) { [0]=> string(3) "196" } ["content-type"]=> array(1) { [0]=> string(29) "text/html; charset=iso-8859-1" } } } ["status_code"]=> int(404) ["protocol_version"]=> float(1.1) ["success"]=> bool(false) ["redirects"]=> int(0) ["url"]=> string(159) "https://cdn-test.innowacjespoleczne.pl/app/public/images/innovations/9572/brendan-church-pKeF6Tt3c08-unsplash-3cb01648-b535-4062-b836-41c566a090c1-original.jpg" ["history"]=> array(0) { } ["cookies"]=> object(WpOrg\Requests\Cookie\Jar)#159883 (1) { ["cookies":protected]=> array(0) { } } } ["filename":protected]=> NULL } }Wstecz Przyszłość, która nadeszła

Kategorie
O innowacji
Brak przygotowania młodzieży do wyzwań rynku pracy;
brak w programie nauczania tematu zawodów przyszłości, nadchodzących trendów oraz kompetencji przyszłości;
nieatrakcyjny sposób przekazywania wiedzy w szkołach;
zagubienie uczniów w kontekście wyboru ścieżki kariery.
Innowacja wykorzystuje grę planszową jako materiał dydaktyczny oraz proponuje autorski model uczestnictwa nauczyciela w rozgrywce. Nauczyciel nie występuje w roli przekazującego wiedzę, a osoby, która zachęca do samodzielnego poszukiwania odpowiedzi w ogólnodostępnych źródłach. Gra planszowa ma na celu zapoznanie uczniów i nauczycieli z najważniejszymi trendami, które będą kształtować rynek pracy w najbliższych latach.
Uczniowie szkół ponadpodstawowych;
nauczyciele.
Szkoła,
nauczyciele szkolni;
pedagodzy;
doradcy zawodowi;
zewnętrzni trenerzy;
organizacje pozarządowe pracujące z młodzieżą i/lub zajmujące się rynkiem pracy.
Gra edukacyjna;
instrukcja;
zeszyt ćwiczeń;
materiały poszkoleniowe.
Dzięki zdobytej wiedzy na temat zawodów przyszłości i pożądanych kompetencji młodzi ludzie są lepiej przygotowani do wejścia na rynek pracy. Wiedzą także, jaki kierunek rozwoju będzie dla nich najkorzystniejszą opcją, co ograniczyło stres związany z wejściem w etap życia zawodowego i ułatwiło podejmowanie życiowych wyborów.
Jak wdrożyć innowację?
Szkoła,
nauczyciele szkolni;
pedagodzy;
doradcy zawodowi;
zewnętrzni trenerzy;
organizacje pozarządowe pracujące z młodzieżą i/lub zajmujące się rynkiem pracy;
uczniowie.
Sala lekcyjna bądź pomieszczenie, w którym uczniowie będą mogli zagrać w grę z nauczycielem;
egzemplarz gry.