array(6) { ["headers"]=> object(WpOrg\Requests\Utility\CaseInsensitiveDictionary)#159877 (1) { ["data":protected]=> array(4) { ["date"]=> string(29) "Sat, 07 Jun 2025 09:08:39 GMT" ["server"]=> string(39) "Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2" ["content-length"]=> string(3) "196" ["content-type"]=> string(29) "text/html; charset=iso-8859-1" } } ["body"]=> string(196) "
Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["response"]=> array(2) { ["code"]=> int(404) ["message"]=> string(9) "Not Found" } ["cookies"]=> array(0) { } ["filename"]=> NULL ["http_response"]=> object(WP_HTTP_Requests_Response)#159981 (5) { ["data"]=> NULL ["headers"]=> NULL ["status"]=> NULL ["response":protected]=> object(WpOrg\Requests\Response)#159886 (10) { ["body"]=> string(196) "Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["raw"]=> string(393) "HTTP/1.1 404 Not Found Date: Sat, 07 Jun 2025 09:08:39 GMT Server: Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2 Content-Length: 196 Connection: close Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["headers"]=> object(WpOrg\Requests\Response\Headers)#159920 (1) { ["data":protected]=> array(4) { ["date"]=> array(1) { [0]=> string(29) "Sat, 07 Jun 2025 09:08:39 GMT" } ["server"]=> array(1) { [0]=> string(39) "Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2" } ["content-length"]=> array(1) { [0]=> string(3) "196" } ["content-type"]=> array(1) { [0]=> string(29) "text/html; charset=iso-8859-1" } } } ["status_code"]=> int(404) ["protocol_version"]=> float(1.1) ["success"]=> bool(false) ["redirects"]=> int(0) ["url"]=> string(161) "https://cdn-test.innowacjespoleczne.pl/app/public/images/innovations/25871/Zrzut%20ekranu%202024-07-09%20124535-3610cbf0-db10-4c1c-a792-196979d2637b-original.png" ["history"]=> array(0) { } ["cookies"]=> object(WpOrg\Requests\Cookie\Jar)#159876 (1) { ["cookies":protected]=> array(0) { } } } ["filename":protected]=> NULL } }Wstecz Math Time

Kategorie
O innowacji
Monotonna forma nauki matematyki w szkołach;
brak skoncentrowanego źródła materiałów;
brak materiałów edukacyjnych dostosowanych do wymogów podstawy programowej w nauczaniu dwujęzycznym matematyki w szkole podstawowej;
potrzeba urozmaiconej i angażującej formy nauczania.
W ramach innowacji powstała aplikacja będąca przydatnym narzędziem dla nauczycieli, którzy w jednym miejscu mają grafiki z praktycznym słownictwem, zadania interaktywne oraz zadania matematyczne w języku angielskim dostosowane do polskiej podstawy programowej.
Uczniowie klas dwujęzycznych szkół podstawowych z rozszerzonym językiem angielskim;
uczniowie pracujący w myśl kształtowania kompetencji językowych na różnych przedmiotach (bezpośredni odbiorcy innowacji).
Szkoły dwujęzyczne;
nauczyciele/nauczycielki języka angielskiego;
fundacje i stowarzyszenia zajmujące się edukacją dwujęzyczną.
Aplikacja do generowania kart pracy, zawierająca zbiór zadań matematycznych w języku angielskim.
Poszerzenie zasobu słownictwa matematycznego u uczniów w klasach dwujęzycznych;
urozmaicenie lekcji i sposobu nauki;
opracowanie innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych wspierających nauczycieli/nauczycielki.
Jak wdrożyć innowację?
Nauczyciele/nauczycielki;
uczniowie/uczennice.
Dostęp do Internetu;
wydruk materiałów edukacyjnych;
komputer;
rzutnik.