array(6) { ["headers"]=> object(WpOrg\Requests\Utility\CaseInsensitiveDictionary)#159881 (1) { ["data":protected]=> array(4) { ["date"]=> string(29) "Fri, 06 Jun 2025 04:27:06 GMT" ["server"]=> string(39) "Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2" ["content-length"]=> string(3) "196" ["content-type"]=> string(29) "text/html; charset=iso-8859-1" } } ["body"]=> string(196) "
Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["response"]=> array(2) { ["code"]=> int(404) ["message"]=> string(9) "Not Found" } ["cookies"]=> array(0) { } ["filename"]=> NULL ["http_response"]=> object(WP_HTTP_Requests_Response)#159985 (5) { ["data"]=> NULL ["headers"]=> NULL ["status"]=> NULL ["response":protected]=> object(WpOrg\Requests\Response)#159890 (10) { ["body"]=> string(196) "Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["raw"]=> string(393) "HTTP/1.1 404 Not Found Date: Fri, 06 Jun 2025 04:27:06 GMT Server: Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2 Content-Length: 196 Connection: close Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["headers"]=> object(WpOrg\Requests\Response\Headers)#159924 (1) { ["data":protected]=> array(4) { ["date"]=> array(1) { [0]=> string(29) "Fri, 06 Jun 2025 04:27:06 GMT" } ["server"]=> array(1) { [0]=> string(39) "Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2" } ["content-length"]=> array(1) { [0]=> string(3) "196" } ["content-type"]=> array(1) { [0]=> string(29) "text/html; charset=iso-8859-1" } } } ["status_code"]=> int(404) ["protocol_version"]=> float(1.1) ["success"]=> bool(false) ["redirects"]=> int(0) ["url"]=> string(161) "https://cdn-test.innowacjespoleczne.pl/app/public/images/innovations/26837/Zrzut%20ekranu%202024-08-19%20223001-af2700b0-8db6-46b9-98bb-577ac9a4fb95-original.png" ["history"]=> array(0) { } ["cookies"]=> object(WpOrg\Requests\Cookie\Jar)#159880 (1) { ["cookies":protected]=> array(0) { } } } ["filename":protected]=> NULL } }Wstecz Godziny Rozwoju, czyli jak zmienić nastawienie i uczyć (się) skutecznie

Kategorie
O innowacji
Brak samodyscypliny wśród uczniów;
brak znajomości nowoczesnych metod edukacyjnych wśród nauczycieli;
brak świadomości konieczności odejścia od tradycyjnego postrzegania roli ucznia i nauczyciela w trakcie zdobywania wiedzy i procesu nauczania.
W ramach innowacji powstał model kształcenia, składający się z dwuczęściowej publikacji, odnośników do materiałów uzupełniających wiedzę użytkowników i odbiorców publikacji, ankiety ewaluacyjnej oraz podcastów. Utworzono także profil na Facebooku, skupiający społeczność wokół tego projektu i działający jako źródło informacji dla obserwujących.
Publikacja działa jako narzędzie wspierające nauczycieli i rodziców w rozwijaniu wewnętrznej motywacji, postawy względem rozwoju oraz samodzielności uczniów. Działa na kilku poziomach, które można podzielić na:
informację i edukację;
scenariusze zajęć;
rozwijanie pozytywnego myślenia;
konstruktywną krytykę;
wsparcie dla nauczycieli i rodziców.
Innowacja służy uczniom szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Innowację mogą wdrażać nauczyciele szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz rodzice uczniów.
Stowarzyszenie „Tarnowska Akademia Nauki”
Rezultatem końcowym jest model innowacji społecznej z zakresu kształcenia, bazujący na autorskim programie Godzin Rozwoju. Na model ten składają się:
publikacja – złożona z 2 części i zawierająca minimum 30 ilustracji, 5 scenariuszy, 2 infografiki;
odnośniki do materiałów pozwalających użytkownikom i odbiorcom publikacji poszerzyć swoją wiedzę;
ankieta ewaluacyjna;
podcasty.
Dodatkowo w ramach innowacji powstał profil na Facebooku, który skupia wokół tego projektu społeczność i działa jako źródło informacji dla obserwujących.
Wzrost wiedzy odbiorców wykazany na podstawie testu wiedzy i testu kompetencyjnego (wykonany przed i po rozpoczęciu pracy samodzielnej z innowacją);
ankieta satysfakcji i użyteczności innowacji – przynajmniej 60% osób oceniło pozytywnie to doświadczenie;
wzrost entuzjazmu uczniów wobec nauki;
ulepszenie postawy wobec rozwoju osobistego i procesu uczenia się;
rozwinięcie zdolności do samodzielnego działania u uczniów.
Jak wdrożyć innowację?
Uczniowie;
osoba nadzorująca proces.
Smartfon lub inne urządzenie mobilne albo komputer;
dostęp do Internetu.