array(6) { ["headers"]=> object(WpOrg\Requests\Utility\CaseInsensitiveDictionary)#159881 (1) { ["data":protected]=> array(4) { ["date"]=> string(29) "Sat, 07 Jun 2025 09:03:09 GMT" ["server"]=> string(39) "Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2" ["content-length"]=> string(3) "196" ["content-type"]=> string(29) "text/html; charset=iso-8859-1" } } ["body"]=> string(196) "
Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["response"]=> array(2) { ["code"]=> int(404) ["message"]=> string(9) "Not Found" } ["cookies"]=> array(0) { } ["filename"]=> NULL ["http_response"]=> object(WP_HTTP_Requests_Response)#159985 (5) { ["data"]=> NULL ["headers"]=> NULL ["status"]=> NULL ["response":protected]=> object(WpOrg\Requests\Response)#159890 (10) { ["body"]=> string(196) "Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["raw"]=> string(393) "HTTP/1.1 404 Not Found Date: Sat, 07 Jun 2025 09:03:09 GMT Server: Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2 Content-Length: 196 Connection: close Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1Not Found
The requested URL was not found on this server.
" ["headers"]=> object(WpOrg\Requests\Response\Headers)#159924 (1) { ["data":protected]=> array(4) { ["date"]=> array(1) { [0]=> string(29) "Sat, 07 Jun 2025 09:03:09 GMT" } ["server"]=> array(1) { [0]=> string(39) "Apache/2.4.62 (AlmaLinux) OpenSSL/3.2.2" } ["content-length"]=> array(1) { [0]=> string(3) "196" } ["content-type"]=> array(1) { [0]=> string(29) "text/html; charset=iso-8859-1" } } } ["status_code"]=> int(404) ["protocol_version"]=> float(1.1) ["success"]=> bool(false) ["redirects"]=> int(0) ["url"]=> string(161) "https://cdn-test.innowacjespoleczne.pl/app/public/images/innovations/25866/Zrzut%20ekranu%202024-07-09%20103036-eb0ce7b8-1f5c-4ad0-9bc8-93407ef807f9-original.png" ["history"]=> array(0) { } ["cookies"]=> object(WpOrg\Requests\Cookie\Jar)#159880 (1) { ["cookies":protected]=> array(0) { } } } ["filename":protected]=> NULL } }Wstecz Matematyka wizualnie

Kategorie
O innowacji
Trudności w rozumieniu zadań matematycznych wśród uczniów/uczennic;
niska motywacja i zaangażowanie do nauki:
trudności w przenoszeniu wiedzy na egzaminach;
brak efektywnych narzędzi dydaktycznych;
niedostateczne wykorzystanie technologii w nauczaniu.
Innowacja bazuje na koncepcji uczenia się i rozwiązywania zadań matematycznych poprzez stymulowanie wyobraźni, kształtowanie schematów myślowych i wykorzystanie technologii. W ramach innowacji użytkownik/użytkowniczka dostaje dostęp do scenariuszy lekcji, a także podręcznika metodycznego.
Uczniowie/uczennice klas szkoły podstawowej.
Nauczyciele/nauczycielki matematyki;
rodzice/opiekunowie;
edukatorzy/edukatorki;
korepetytorzy/korepetytorki.
Podręcznik metodyczny dla nauczycieli/nauczycielek;
scenariusze lekcji;
karty pracy;
aplikacja na urządzenia mobilne.
Podniesienie poziomu skupienia uczniów;
ulepszenie ich zdolności analitycznych;
rozwinięcie kompetencji matematycznych;
poprawa wyników w egzaminie ósmoklasisty.
Jak wdrożyć innowację?
Uczniowie/uczennice;
nauczyciel/nauczycielka matematyki.
Zapoznanie się z podręcznikiem metodycznym;
wydruk elementów potrzebnych do realizowania scenariuszy zajęć;
skserowanie kart pracy dla uczniów/uczennic.
Kto za tym stoi?
Fundacja Rozwoju Edukacji Cyfrowej;
Tel.: 797574049;
E-mail: [email protected];
Strona: http://frec.org.pl;
Adres korespondencyjny: ul. Kieturakisa 10/8, 80-742 Gdańsk.
Pliki do pobrania
Inne linki
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.FREC.Matematykawizualnie&hl=pl&gl=US&pli=1
https://apps.apple.com/pl/app/matematyka-wizualnie/id6444160224